شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال با استفاده از روش داده‌بنیاد

احمد اسدی نیا؛ نوشین بنار؛ مهرعلی همتی نژاد؛ محمد خبیری؛ شهرام شفیعی

دوره 10، شماره 1 ، اردیبهشت 1400، ، صفحه 78-96

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.5047

چکیده
  هدف: مالکیت باشگاه­‌ها به وسیله­‌ی هواداران یکی از شکل­‌های رایج اداره­‌ی باشگاه­‌های فوتبال است. بنابراین، هدف از این تحقیق شناسایی راهبردهای اتخاذ مدل مالکیت هواداران در باشگاه استقلال بود.روش‌شناسی: این تحقیق به روش کیفی و استراتژی داده­‌بنیاد و رویکرد سیستماتیک استراوس و کوربین انجام گرفت. از طریق نمونه­‌گیری ...  بیشتر