طراحی مدل مفهومی جامعه ضد برند مبتنی بر شبکه‌ های اجتماعی (مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس)

سردار محمدی؛ فرهاد حیدری

دوره 11، شماره 3 ، آبان 1401، ، صفحه 177-191

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.5361

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش بررسی جامعه ضد برند در فوتبال حرف‌ه­ای کشور با مطالعه هواداران تیم‌های استقلال و پرسپولیس در شبکه­‌های اجتماعی بود.روش­‌شناسی: روش تحقیق از نوع کیفی (نظریه‌­پردازی داده‌­بنیاد) بود. جامعه آماری تحقیق خبرگان و اساتید بازاریابی ورزشی و مدیران شبکه‌های اجتماعی و هواداران بودند. نمونه آماری برمبنای اشباع ...  بیشتر