تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس(مطالعه دانشجویان دانشکده علوم ورزشی دانشگاه فردوسی مشهد)

احمد نظری ترشیزی؛ علی بنسبردی؛ محمدرضا معین فرد

دوره 9، شماره 3 ، مهر 1399، ، صفحه 18-33

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.4507

چکیده
  هدف:  پژوهش حاضر با هدف تأثیر موقعیت عدم اطمینان برند بر ارزش ویژه برند مبتنی بر مشتری در هواداران باشگاه پرسپولیس به انجام رسید.روش‌شناسی: روش پژوهش شبه تجربی و شامل یک گروه کنترل و 4 گروه آزمایشی بود. جامعه آماری پژوهش 461 دانشجوی دانشکده علوم ورزشی فردوسی مشهد بودند که از این تعداد 100 هوادار تیم پرسپولیس  و به‌عنوان نمونه آماری ...  بیشتر

رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیم‌های فوتبال

طاهره ابراهیمی پور؛ رحیم رمضانی نژاد؛ مازیار کلاشی

دوره 8، شماره 4 ، دی 1398، ، صفحه 20-31

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3880

چکیده
  هدف: هدف از تحقیق حاضر بررسی رایطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیم­های استقلال و پرسپولیس در استان مازندران است.روش­شناسی: روش انجام تحقیق حاضراز نوع توصیفی و همبستگی و جامعه آماری آن طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در استان مازندران است که تعداد نمونه 385 نفر به صورت خوشه­ای تصادفی در سه منطقه محلی غرب، مرکز و شرق استان ...  بیشتر