دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = آگاهی برند
تعداد مقالات: 2
آیا ارزش ویژه برند تیمهای ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال
دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 172-185
تأثیر سرمایهگذاری برند بر وفاداری با میانجیگری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران
دوره 8، شماره 3، آبان 1398، صفحه 104-116