برندسازی از طریق شبکه‌های اجتماعی (مورد مطالعه: صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال تهران)

شهرزاد نیری؛ وجیهه جوانی؛ حمید قاسمی

دوره 10، شماره 1 ، اردیبهشت 1400، ، صفحه 112-127

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.5049

چکیده
  هدف: هدف این پژوهش بررسی این موضوع بود که تیم‌های ورزشی چگونه از ابزار شبکه اجتماعی اینستاگرام برای اهداف برندسازی خود استفاده می‌کنند و طرفداران این تیم‌ها به چه میزان نسبت به این برند از خود واکنش نشان می‌دهند.روش‌شناسی: ابتدا به حساب رسمی باشگاه استقلال تهران در صفحه اینستاگرام مراجعه شد و تعداد 500 پست مورد تحلیل محتوای کیفی ...  بیشتر

شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران

سردار محمدی؛ عابد محمودیان

دوره 8، شماره 1 ، خرداد 1398، ، صفحه 32-46

https://doi.org/10.22124/jsmd.1970.3437

چکیده
  هدف: شبکه‌های اجتماعی، فناوری در حال رشدی برای ارتباط هواداران با تیم‌های ورزشی و ورزشکاران هستند. تحقیق حاضر با هدف شناسایی تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران انجام شد.روش‌شناسی: تعداد نمونه 368 نفر از دانشجویان دانشگاه کردستان بر اساس جدول کرجسی و مورگان و با توجه به نسبت جامعه به‌عنوان نمونه انتخاب ...  بیشتر