تعیین روایی و پایایی پرسشنامه موانع بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران

عاطفه اسدزاده؛ علیرضا الهی؛ حسین اکبری یزدی

دوره 7، شماره 1 ، خرداد 1397، ، صفحه 192-201

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.3216

چکیده
  هدف:‌ شناسایی موانع بازاریابی رابطه‌مند منجر به سهولت در رسیدن به هدف اصلی بازاریابی رابطه‌مند خواهد شد، به منظور شناسایی این موانع پژوهشگران به دنبال ابزار معتبر و پایا هستند. از این رو در مطالعه حاضر به تعیین روایی و پایایی پرسشنامه محقق ساخته موانع  بازاریابی رابطه‌مند در مدیریت هواداران پرداخته شد.روش‌شناسی: بدین‌منظور ...  بیشتر