شناسایی و اولویت‌بندی مولفه‌های برندسازی ملی ورزشی ایران

احمد نظری ترشیزی؛ زهراسادات میرزازاده؛ مهدی طالب پور؛ علی بنسبردی

دوره 13، شماره 2 ، شهریور 1403، ، صفحه 108-140

https://doi.org/10.22124/jsmd.2022.22521.2711

چکیده
  هدف تحقیق حاضر شناسایی و اولویت‌بندی مولفه های برندسازی ملی ورزشی ایران بود .این پژوهش از نظر هدف جزء تحقیقات کاربردی بود که یک پژوهش آمیخته است. ابتدا توسط نظریه داده بنیاد و رویکرد گلیزر به شناسایی شاخصه‌های کشور در برندسازی ملی ورزش پرداخته شد و در مرحله بعدی با روش دیمتل فازی اولویت‌بندی عوامل انجام شد. جامعه آماری این تحقیق ...  بیشتر

تحلیل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی

یاسر احمدی؛ زهراسادات میرزازاده؛ مرتضی عظیم زاده

دوره 7، شماره 3 ، آبان 1397، ، صفحه 88-97

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.3244

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش، بررسی تأثیر خصوصیات فردی و خصوصیات مختص به برند بر قصد خرید مصرف‌کنندگان و درنهایت طراحی مدل رفتار خرید مصرف‌کننده نسبت به برندهای خارجی پوشاک ورزشی موجود در بازار ایران است.روش‌شناسی: پژوهش حاضر، به روش توصیفی- همبستگی است که از نظر هدف جزء تحقیقات کاربردی است. جامعه آماری در این تحقیق، خبرگان ورزشی می‌باشند ...  بیشتر