رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران)

اسماعیل شریفیان؛ وحید ساعت‌چیان؛ مسعود یمینی فیروز؛ منصور فیروزی؛ زینب محمدعلی نسب

دوره 3، شماره 2 ، آذر 1393، ، صفحه 77-90

چکیده
  هدف: امروزه کیفیت خدمات اماکن ورزشی برای کسب رضایت مشتری و تداوم حضور آنان از اهمیت بالایی برخوردار است. هدف از پژوهش حاضر، تعیین رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایت­مندی و وفاداری مشتریان به‌قصد حضور آتی آن‌ها است. روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نوع همبستگی و به شکل میدانی صورت گرفته است. جامعۀ آماری این پژوهش را تمامی مشتریان ...  بیشتر