بررسی وضعیت تاکتیک‌های بازاریابی ارتباطی باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران)

کیانوش شجیع؛ سید مرتضی عظیم زاده؛ مهدی یوسفی؛ فریده افروزی

دوره 7، شماره 2 ، مرداد 1397، ، صفحه 88-100

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.3221

چکیده
  هدف:  هدف از انجام این تحقیق بررسی وضعیت تاکتیک­های بازاریابی ارتباطی باشگاه­های لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران)  بود.روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نوع تحقیقات توصیفی- پیمایشی می­باشد.  جامعه این تحقیق را کلیه هواداران باشگاه استقلال تهران تشکیل دادند که تعداد 366 نفر از آن ها به عنوان نمونه ...  بیشتر