بازاریابی در باشگاه‌های خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان

رضا اندام؛ رحیمه مهدی‌زاده؛ مژگان علی‌آبادی

دوره 3، شماره 1 ، فروردین 1393، ، صفحه 1-13

چکیده
  چکیدههدف: با توجه به نقش حیاتی ارائۀ خدمات با کیفیت در بقا و سودآوری باشگاه‌های ورزشی، این پژوهش با هدف مقایسۀ کیفیت خدمات، رضای‌مندی و وفاداری مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی و ایروبیک خصوصی و دولتی شهرستان سبزوار انجام شد.روش‌شناسی: روش پژوهش حاضر علّی مقایسه‌ای بود و جامعۀ آماری آن کلیۀ مشتریان زن باشگاه‌های آمادگی جسمانی ...  بیشتر