مدل پارادایمی مشارکت پناهندگان افغانستانی در ورزش

علی افروزه؛ سید نصراله سجادی؛ مهرزاد حمیدی؛ رسول صادقی

دوره 13، شماره 3 ، آبان 1403، ، صفحه 1-25

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.18294.2463

چکیده
  هدف:هدف پژوهش حاضر، طراحی مدل مشارکت پناهندگان افغانستانی در ورزش بود. روش‌شناسی: روش پژوهش در این تحقیق کیفی بود؛ همچنین با توجه به ماهیت تحقیق، رویکرد نظریه زمینه‌ای برای این مطالعه انتخاب گردید. مشارکت‌کنندگان در این پژوهش با استفاده از نمونه‌گیری هدفمند و گلوگه برفی و با رویکرد نمونه‌گیری همگون و در عین حال با رعایت حداکثر ...  بیشتر

ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحه‌گذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاه‌های علی دایی)

امید جمشیدی؛ نصراله سجادی؛ زینب آنت؛ فرخ کیا

دوره 7، شماره 1 ، خرداد 1397، ، صفحه 126-138

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.2968

چکیده
  هدف: صحه‌گذاری افراد مشهور یکی از تکنیک‌های تبلیغاتی شرکت‌ها برای ایجاد آگاهی و به دست آوردن پاسخ مطلوب در مورد محصولات و خدمات خود می‌باشد و تجانس ورزشکار با محصول به منظور سنجش هم‌خوانی شخص صحه گذار با محصول مربوط می‌شود. هدف از پژوهش حاضر بررسی ارتباط تجانس ورزشکار و محصول با مصرف و خرید محصول ورزشی در فروشگاه‌های علی دایی در ...  بیشتر