طراحی الگوی برندسازی استراتژیک بین‌المللی ورزش کشتی ایران با رویکرد صادرات و ارزآوری

اسماعیل ملک اخلاق؛ نوشین بنار؛ علیرضا عباسی گرجی؛ فاطمه سعیدی؛ صبا هدایتی فر

دوره 11، شماره 2 ، مرداد 1401، ، صفحه 1-25

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.17441.2394

چکیده
  هدف: ارائه الگوی برندسازی استراتژیک بین‌المللی ورزش کشتی ایران با رویکرد صادرات و ارزآوری.روش‌شناسی: روش پژوهش از نوع کیفی با ماهیت اکتشافی بوده و در آن از نظریه داده بنیاد استفاده شد. ابزار جمع‌آوری داده‌ها، مصاحبه‌های عمیق و ساختاریافته با خبرگان حوزه بین‌المللی ورزش با تکیه بر ورزش کشتی بود. انتخاب افراد و انجام مصاحبه تا رسیدن ...  بیشتر

اولویت‌بندی جاذبه‌های گردشگری ورزشی در توسعه‌ی توریسم ورزشی استان‌های شمالی ایران

مهر علی همتی نژاد؛ بهمن شهریاری سجهرودی؛ اسماعیل ملک اخلاق

دوره 4، شماره 1 ، خرداد 1394، ، صفحه 19-33

چکیده
  هدف: شناسایی و اولویت‌بندی منابع موجود اولین گام‌ در توسعه و مدیریت مقاصد گردشگری ورزشی است. هدف این تحقیق اولویت‌بندی جاذبه‌های گردشگری ورزشی در توسعه‌ی توریسم ورزشی استان‌های شمالی ایران بود. روش‌شناسی: بدین منظور 112 آزمودنی (20 متخصص مدیریت ورزشی، 92 نفر از رئیسان، معاونان و کارشناسان دانشگاه‌ها، ادارات کل تربیت‌بدنی، میراث ...  بیشتر