ارزیابی مهم‌ترین شاخص‌های موثر در توسعۀ بازاریابی گردشگری ورزشی

مهرداد محرم‌زاده؛ میرحسن سیدعامری؛ محمد امین صیادی؛ میترا محمدی

دوره 2، شماره 2 ، تیر 1392، ، صفحه 31-45

چکیده
  چکیدههدف: هدف از پژوهش حاضر، ارزیابی مهم‌ترین شاخص‌های موثر در توسعۀ بازاریابی گردشگری ورزشی در استان آذربایجان‌غربی بوده است.روش‌شناسی: پژوهش حاضر توصیفیتحلیلی بوده و با توجه به نوع تحقیق به‌صورت میدانی انجام گرفته است. جامعۀ آماری شامل کارشناسان ورزش سازمان گردشگری و میراث فرهنگی (24 نفر) و کارشناسان ورزش ادارۀ ورزش و جوانان ...  بیشتر