بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور

علیرضا ایرج پور؛ ناهید مجرد؛ فرامرز دباغ رضاییه

دوره 5، شماره 2 ، آذر 1395، ، صفحه 36-52

چکیده
  هدف: این تحقیق با هدف بررسی تأثیر نقش‌های رسانه‌های جمعی (فرهنگ‌سازی، آموزشی، اطلاع‌رسانی و ایجاد مشارکت اجتماعی) در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه‌ای کشور در سال 1392 انجام‌شده است.روش‌شناسی: این تحقیق از حیث روش در زمره تحقیقات توصیفی- همبستگی است. جامعه‌ آماری پژوهش با توجه به متغیرهای تحقیق، شامل صاحب‌نظران (متخصصان، مدیران ...  بیشتر