رابطه بین ویژگی های دموگرافیک و سبک‌های تصمیم‌گیری خرید مشتریان کالاهای ورزشی

فریبا عسکریان؛ فرزانه ترابی نهاد؛ فرناز فخری

دوره 7، شماره 2 ، مرداد 1397، ، صفحه 131-141

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.3225

چکیده
  هدف: هدف تحقیق حاضر، تعیین رابطه بین ویژگی های دموگرافیک بر تصمیم خرید مشتریان کالاهای ورزشی بر اساس مدل اسپرولز و کندال در شهر تبریز می­باشد.روش شناسی: تحقیق حاضر، توصیفی-پیمایشی بوده و نمونه آماری با استفاده از فرمول کوکران و به روش تصادفی385 نفر از مشتریان کالاهای ورزشی شهر تبریز می باشند. ابزار تحقیق، پرسشنامه­ی سبک مصرف‌کننده ...  بیشتر