تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه ‏و مصرف رسانه‌ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال ‏ایران: نقش واسطه‌ای ریسک ادراک شده

محمد مازیاری؛ مهرزاد حمیدی؛ محمد خبیری؛ ابراهیم علی دوست قهفرخی

دوره 9، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 2-15

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.4368

چکیده
  هدف:  هدف از این پژوهش بررسی تأثیر احساس اجتماع برند بر حضور در ورزشگاه و مصرف رسانه­ای در تماشاگران لیگ برتر فوتبال از طریق نقش واسطه­ای ریسک ادراک­شده بود.روش‌شناسی: جامعۀ آماری شامل تماشاگران بازی­های فوتبال لیگ برتر دورۀ شانزدهم بود که 365 نفر به روش تصادفی در دسترس به عنوان نمونۀ آماری انتخاب شدند. برای سنجش احساس اجتماع ...  بیشتر

تحلیل کانونی رابطه حمایت اجتماعی و بی‌انگیزگی دانش‌آموزان در فعالیت‌های تربیت‌بدنی

محمد مازیاری؛ سید محمد کاشف؛ میرحسن سید عامری

دوره 3، شماره 1 ، فروردین 1393، ، صفحه 117-134

چکیده
  چکیدههدف: هدف از این پژوهش تحلیل کانونی رابطۀ حمایت اجتماعی و بی‌انگیزگی دانش‌آموزان دوم و سوم متوسطه از مشارکت در فعالیت‌های تربیت‌بدنی مدارس بوده است.روش‌شناسی: این پژوهش توصیفی همبستگی و از نوع پیمایشی است که به شکل میدانی انجام شده است. 381 نفر از دانش آموزان کلاس های دوم و سوم مقطع متوسطۀ شهرستان بوکان به روش تصادفی، خوشه ای، ...  بیشتر