ارزیابی عنصر ترویج از عناصر آمیخته بازاریابی ورزشی در لیگ برتر فوتبال استان مازندران

مصطفی طهماسب پور شفیعی؛ فریده علیزاده

دوره 4، شماره 2 ، آذر 1394، ، صفحه 165-179

چکیده
  هدف: این پژوهش از میان عناصر مختلف آمیخته بازاریابی ورزشی، سعی در ارزیابی عنصر ترویج در لیگ برتر فوتبال مازندران در دو وضعیت موجود و مطلوب دارد. روش‌شناسی: روش ‌انجام تحقیق توصیفی بود. مدیران ستادی ادارات کل ورزش و جوانان، اعضای هیأت‌رئیسه هیأت­های فوتبال و مربیان تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال مازندران به تعداد 126 نفر به‌ عنوان ...  بیشتر