رابطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیم‌های فوتبال

طاهره ابراهیمی پور؛ رحیم رمضانی نژاد؛ مازیار کلاشی

دوره 8، شماره 4 ، دی 1398، ، صفحه 20-31

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3880

چکیده
  هدف: هدف از تحقیق حاضر بررسی رایطه بین شخصیت برند با وفاداری طرفداران تیم­های استقلال و پرسپولیس در استان مازندران است.روش­شناسی: روش انجام تحقیق حاضراز نوع توصیفی و همبستگی و جامعه آماری آن طرفداران دو تیم استقلال و پرسپولیس در استان مازندران است که تعداد نمونه 385 نفر به صورت خوشه­ای تصادفی در سه منطقه محلی غرب، مرکز و شرق استان ...  بیشتر