مدیریت و توسعه ورزش
راهبردهای برندسازی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی

مهدی رسولی؛ محسن اسمعیلی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 12 خرداد 1404

https://doi.org/10.22124/jsmd.2025.30242.2974

چکیده
  هدف: ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی، به‌عنوان یکی از میراث‌های آیینی و فرهنگی ایران، علیرغم برخورداری از قدمت چند هزار ساله و ارزش‌های اخلاقی-حماسی، در سال‌های اخیر با چالش‌های متعددی نظیر ضعف تبلیغات، تک‌جنسی بودن، ذهنیت منفی عمومی و نبود منابع مالی مواجه شده است. در نتیجه هدف این پژوهش تدوین راهبردهای برندسازی فدراسیون ورزش‌های ...  بیشتر

توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران

مهدی رسولی؛ علیرضا الهی؛ محسن اسمعیلی

دوره 8، شماره 2 ، مرداد 1398، ، صفحه 130-141

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.3781

چکیده
  هدف: هدف اصلی این پژوهش، شناسایی عوامل و چالش‌های بیرونی مؤثر بر برند باشگاه­های لیگ برتر فوتبال ایران و توسعه "مدل برندینگ باشگاه های فوتبال رسولی (2014)" می­باشد.روش‌شناسی: پژوهش حاضر، کیفی از نوع تحقیقات بنیادی می باشد که با استفاده از روش تحقیق کیفی داده بنیان و با ابزار مصاحبه های عمیق با صاحبنظران انجام گرفت. تجزیه و تحلیل داده ...  بیشتر