مدل مدیریت منابع انسانی در سازمان‌‌های ورزشی استان‌ های شمال غرب کشور

داود صالح نیا؛ میرحسن سیدعامری

دوره 10، شماره 3 ، مهر 1400، ، صفحه 213-238

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.5033

چکیده
  هدف: بهبود برند منابع انسانی و تصویر سازمانی ناشی از آن، کارکنان متعهد را شکل خواهد داد و نهایتا بهبود عملکرد سازمان، سهم بازار و جایگاه رقابتی را منجر خواهد شد. برند و شهرت منابع انسانی از جمله عوامل اصلی شکل‌دهی به مزیت های رقابتی پایدار برای سازمان ها می‌باشد. پژوهشگر در این تحقیق سعی داشته به تدوین مدل مدیریت برند منابع انسانی ...  بیشتر