بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال ایران

مجتبی قربانی آسیابر؛ مهدی نادری نسب؛ احمد راه چمنی

دوره 10، شماره 1 ، اردیبهشت 1400، ، صفحه 98-109

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.5035

چکیده
  هدف: هدف اصلی در این مطالعه بررسی ارزش ویژه برند ورزشی در تیم‌های لیگ برتر فوتبال ایران بود.روش‌شناسی: هدف تحقیق کاربردی و روش آن توصیفی- پیمایشی بود. محدوده مطالعاتی پژوهش، هواداران باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران در استادیوم‌ های آزادی تهران، امام رضا(ع) مشهد، یادگار امام(ره) تبریز، نقش جهان اصفهان، غدیر اهواز بر روی باشگاه های ...  بیشتر