تحلیل کتاب‌‏سنجی تحقیقات بین‏ المللی انجام شده در زمینه توسعه پایدار در ورزش

میلاد انصافی کوچمشکی؛ سید محمد کاشف؛ فاطمه عبدوی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 06 اسفند 1403

https://doi.org/10.22124/jsmd.2024.25361.2833

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر مطالعه کتاب‏‌سنجی تحقیقات صورت گرفته در زمینه توسعه پایدار ورزش می‏‌باشد.روش‏‌شناسی: این تحقیق از نوع تحقیقات مروری کتاب‏‌سنجی می‌‏باشد و با روش‌‏های تحلیل عملکردی، تحلیل شبکه‌‏های استنادی و تحلیل کلیدواژگان انجام شده است. به‌‏منظور ترسیم نقشه‌های علمی از نرم‌‏افزارهای Excel ،Vosviewer ، Rstudio ...  بیشتر

مدیریت و توسعه ورزش
الگوی تاثیر رسانه‌های اجتماعی در توسعه کسب‌و‌کار‌های ورزشی

رسول آزادی؛ فریبا عسکریان؛ فاطمه عبدوی؛ حمید قاسمی

دوره 14، شماره 3 ، مهر 1404، ، صفحه 69-93

https://doi.org/10.22124/jsmd.2023.22737.2717

چکیده
  هدف: پژوهش حاضر با هدف طراحی الگوی تاثیر رسانه‌های اجتماعی در توسعه کسب‌و‌کار‌های ورزشی انجام گرفته است.روش‌شناسی: پژوهش حاضر با روش آمیخته اکتشافی انجام و در بخش کیفی از روش تحلیل مضمون و در بخش کمی از تحلیل معادلات ساختاری استفاده شد. جامعه آماری در بخش کیفی شامل ۱۷ نفر از اساتید و فعالان کسب‌وکارهای ورزشی (تا ...  بیشتر

اثر تبلیغات اینترنتی بر ارزش ویژه برند ورزشی : مطالعه موردی: برند مجید

فاطمه عبدوی؛ زهرا عبدالعلی نژاد

دوره 7، شماره 2 ، مرداد 1397، ، صفحه 73-86

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.3220

چکیده
  هدف: هدف از این مقاله بررسی چگونگی تأثیرگذاری تبلیغات اینترنتی بر روی ارزش ویژه برند ورزشی و ابعاد مختلف آن می‌باشد.روش شناسی: پژوهش حاضر ازلحاظ روش پیمایشی و تحقیقی کاربردی است. جامعه‌ی آماری مشتریان کالای ورزشی برند مجید در  شهر تبریز می‌باشد که نمونه تحقیق به دلیل نامحدود بودن جامعه مشتمل بر 384نفر از مشتریان و به‌صورت نمونه‌گیری ...  بیشتر