بررسی مزیت نسبی و مزیت رقابتی صادرات کالاهای ورزشی منتخب ایران

وحید فرزام؛ فاطمه طالقانی؛ ازاده یوسفی

دوره 8، شماره 3 ، آبان 1398، ، صفحه 1-16

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3780

چکیده
  هدف: از آنجایی که پاسخ به تقاضا داخلی و خارجی کالاهای ورزشی به عنوان عاملی برای رونق بازار ورزش و کسب توانایی رقابت در عرصه‌های بین‌المللی به حساب می‌آید، این مطالعه توان رقابتی کشور ایران در زمینه صادرات کالاهای ورزشی با مهم‌ترین شریک‌های تجاری را بررسی می‌کند.روش‌شناسی: روش پژوهش به لحاظ هدف کاربردی و به لحاظ روش جمع‌آوری اطلاعات ...  بیشتر