اعتبارسنجی مقیاس تداعیات برند تیم‌های ورزشی راس

ژاله معماری؛ محمد اصغری جعفرآبادی؛ هانیه ناصرزاده

دوره 6، شماره 1 ، مرداد 1396، ، صفحه 117-131

https://doi.org/10.22124/jsmd.2017.2449

چکیده
  هدف: هدف ازانجام این تحقیق اعتبارسنجی مقیاس تداعیات برند راس، در تیم­های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران بود.روش شناسی: تحقیق به‌روش پیمایشی و از نوع همبستگی انجام شد. نمونه‌ها شامل 650 تن از هواداران تیم­های پرسپولیس، استقلال، تراکتورسازی و سپاهان در مسابقات فصل 92-91 لیگ برتر بودند. ابزار تحقیق پرسش نامه با 41 گویه که به طور مستقیم از ...  بیشتر