طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر

معصومه زارع؛ نوشین بنار؛ سید عماد حسینی

دوره 8، شماره 2 ، مرداد 1398، ، صفحه 176-189

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3726

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش طراحی الگوی بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان ایران می‌باشد.روش­شناسی: این تحقیق از انواع تحقیقات کاربردی و از نوع توصیفی- همبستگی است که اطلاعات مورد نیاز آن از طریق مطالعات کتابخانه­ای و پرسشنامه­ی ‌محقق ساخته با 88 سوال پنج­گزینه­ای لیکرتی در سه بعد عوامل محیطی، استراتژی و آمیخته و  با 12 متغیر بدست ...  بیشتر