بررسی نقش واسطه‌ای عوامل سازمانی برموفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان ورزشی

سجـاد پاشایـی؛ فـاطمه عبـدوی

دوره 6، شماره 3 ، اسفند 1396، ، صفحه 87-98

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.2846

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر، بررسی اثرات واسطه عوامل سازمانی(رهبری، کارکنان، عوامل سازمانی) بر موفقیت مدیریت ارتباط با مشتریان ورزشی می­باشد.روش‌شناسی: روش تحقیق ازنظر هدف از نوع تحقیقات توسعه‌ای و ازنظر ماهیت از نوع تحقیقات اکتشافی است که اطلاعات لازم از طریق مصاحبه، مشاهده، بررسی ادبیات نظری و پرسشنامه گردآوری‌شده است. بدین منظور ...  بیشتر