تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتریان باشگاه های آمادگی جسمانی شهر رشت

محبوبه آمدی؛ نوشین بنار؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ فاطمه سعیدی

دوره 8، شماره 4 ، دی 1398، ، صفحه 178-189

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3879

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش بدست آوردن میزان تأثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتریان باشگاه‌های آمادگی جسمانی شهر رشت می‌باشد.روش‌شناسی: پژوهش ﺣﺎﺿﺮ ﺍﺯ ﻧﻈﺮ ﻫﺪﻑ، ﺟﺰء پژوهش‌های ﻛﺎﺭﺑﺮﺩﻱ ﻭ ﺍﺯ ﺭﻭﺵ ﺗﻮﺻﻴﻔﻲ‌-‌پیمایشی ﺍﺳﺖ. در این پژوهش پرسشنامه‌های محقق ساخته‌ای اعم از پرسشنامه 13 سؤالی مدیریت دانش مشتری و پرسشنامه ...  بیشتر