شناسایی تأثیر شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران

سردار محمدی؛ عابد محمودیان

دوره 8، شماره 1 ، خرداد 1398، ، صفحه 32-46

https://doi.org/10.22124/jsmd.1970.3437

چکیده
  هدف: شبکه‌های اجتماعی، فناوری در حال رشدی برای ارتباط هواداران با تیم‌های ورزشی و ورزشکاران هستند. تحقیق حاضر با هدف شناسایی تأثیر استفاده از شبکه اجتماعی اینستاگرام در تصویر برند ورزشکاران انجام شد.روش‌شناسی: تعداد نمونه 368 نفر از دانشجویان دانشگاه کردستان بر اساس جدول کرجسی و مورگان و با توجه به نسبت جامعه به‌عنوان نمونه انتخاب ...  بیشتر