تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه‌های ورزشی شهر مشهد

جواد فسنقری؛ علی بنسبردی؛ مرضیه رحیمی

دوره 7، شماره 4 ، بهمن 1397، ، صفحه 142-155

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3257

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش ادارک شده و وفاداری مشتریان در باشگاه­ های ورزشی شهر مشهد می­ باشد.روش‌شناسی: این پژوهش توصیفی از نوع پیمایشی بود. جامعه آماری تحقیق شامل افرادی بود که در باشگاه­ های ورزشی شهر مشهد مشغول به ورزش بودند. روش نمونه­ گیری به صورت خوشه­ ای بوده و جمع­ آوری اطلاعات از ...  بیشتر