مدل‌سازی ادراک عمومی از پذیرش و تمایل به پرداخت برای موفقیت باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال (مطالعه موردی باشگاه استقلال تهران)

مهدی جوکار؛ رحیم رمضانی نژاد؛ محمود مرادی؛ محمد حسن قلیزاده

دوره 12، شماره 4 ، دی 1402، ، صفحه 170-194

https://doi.org/10.22124/jsmd.2021.17561.2401

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش، مدل‌سازی ادراک عمومی از پذیرش و تمایل به پرداخت برای موفقیت باشگاه‌های لیگ برتر فوتبال بود.روش‌شناسی: که به‌ روش همبستگی- پیمایشی انجام شد. 456 نفر به عنوان نمونه‌آماری از میان هواداران باشگاه استقلال ساکن شهر تهران به صورت هدفمند و دردسترس انتخاب شدند. از پرسشنامه محقق‌ساخته‌ برای جمع‌آوری داده‌ها استفاده ...  بیشتر