طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطه‌مند و کیفیت ارتباط

نوشین بنار؛ ابوالفضل کریمی؛ حمیدرضا گوهررستمی

دوره 7، شماره 1 ، خرداد 1397، ، صفحه 15-28

https://doi.org/10.22124/jsmd.2018.3083

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش، طراحی الگوی وفاداری حامیان ورزشی با تأکید بر بازاریابی رابطه‌مند و کیفیت ارتباط است.روش شناسی: این پژوهش توصیفی و از نوع همبستگی بوده که به شکل میدانی انجام شده است. نمونه آماری این پژوهش، شامل مدیران شرکت‌های صنعتی و رؤسای هیئت‌های ورزشی شهرستان کاشان است. ابزار جمع‌آوری اطلاعات پرسشنامه‌ محقق ساخته‌ای ...  بیشتر