بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان

فریبا عسکریان؛ بهزاد اکبرزاده

دوره 5، شماره 1 ، خرداد 1395، ، صفحه 217-231

چکیده
  هدف: هدف از تحقیق حاضر بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان می‌باشد. روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نوع توصیفی و جامعه آماری کلیه افرادی هستند که برای خرید به سه  مرکز اصلی خرید کالاهای ورزشی در تبریز مراجعه کردند که 384 نفر به‌صورت غیر تصادفی در دسترس با استفاده از جدول مورگان (حداکثر تعداد آن) و با مراجعه ...  بیشتر