رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی

فاطمه کریمی؛ پریوش نوربخش

دوره 5، شماره 2 ، آذر 1395، ، صفحه 231-245

چکیده
  هدف: هدف از این تحقیق بررسی رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدن‌سازی بود.روش‌شناسی: روش تحقیق توصیفی و از نوع همبستگی است. نمونه آماری این تحقیق را 200 نفر از بانوان شرکت‌کننده در باشگاه‌های بدن‌سازی تشکیل داد که به روش تصادفی مرحله‌ای انتخاب شدند. ابزار اندازه‌گیری را پرسشنامه‌های ...  بیشتر