اثر نقش‌های رسانه های اجتماعی بر مشارکت ورزشی با میانجی انواع قابلیت‌های مشارکتی

سعیده رضوی؛ نیما ماجدی؛ فریبا محمدیان

دوره 13، شماره 2 ، شهریور 1403، ، صفحه 27-43

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.14329.2135

چکیده
  هدف: هدف از این پژوهش تحلیل اثر نقش­های رسانه­ اجتماعی بر مشارکت ورزشی با میانجی انواع قابلیت­های مشارکتی است.روش‌شناسی: روش تحقیق از نوع توصیفی - همبستگی بود. جامعه آماری پژوهش را شهروندان تهرانی شرکت کننده در رویدادهای ورزش همگانی سال 1396 شامل می­شد. نمونه آماری براساس جدول مورگان 384 نفر برآورد گردید که به روش تصادفی انتخاب ...  بیشتر