تبیین مدل فرهنگ سازمانی در فدراسیون‌های ورزشی جمهوری اسلامی ایران

همایون عباسی؛ سید نصرالله سجادی؛ حسین عیدی؛ محسن لقمانی

دوره 6، شماره 1 ، مرداد 1396، ، صفحه 19-36

https://doi.org/10.22124/jsmd.2017.2444

چکیده
  هدف: هدف از پژوهش حاضر، تبیین مدل فرهنگ سازمانی فدراسیون­های ورزشی جمهوری اسلامی ایران بود. بر این اساس، پس از بررسی‌های متعدد از کارشناسان فدراسیون­های ورزشی (5 فدراسیون ورزش‌های تیمی و 5 فدراسیون ورزش‌های انفرادی)، تعداد 253 نفر برای شرکت روش‌شناسی: در پژوهش حاضر انتخاب شدند. به منظور جمع­آوری داده­های خام، ابزار 24 سؤالی ...  بیشتر