تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل

زیبا مقدسی؛ مجبوب شیخعلی زاده؛ رسول فرجی

دوره 9، شماره 1 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 188-204

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.4150

چکیده
  هدف: هدف پژوهش حاضر بررسی تأثیر خصوصی‌سازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاه‌های ورزشی استان اردبیل ‌می‌باشد.روش‌شناسی: تحقیق حاضر از نوع توصیفی-همبستگی بر پایه مدل‌سازی معادلات ساختاری بود. جامعه آماری پژوهش حاضر را 90 نفر ار کارشناسان، مدیران و سرپرستان باشگاه­های ورزشی تشکیل ‌می‌دادند که در نهایت، 72 نفر به‌صورت تصادفی به پرسشنامه‌های ...  بیشتر