تأثیر ابعاد بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری دانشجویان هوادار لیگ برتر فوتبال ایران

حسین اکبری یزدی؛ حمید رودباری؛ سلیمان عبدالهی

دوره 9، شماره 2 ، تیر 1399، ، صفحه 122-138

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.4390

چکیده
  هدف:  امروزه هواداران از مهم‌ترین عوامل موفقیت باشگاه‌های ورزشی محسوب می­شوند و توجه به تمایلات رفتاری هواداران ضروری به نظر می­رسد و باید عوامل تأثیرگذار بر تمایلات رفتاری هواداران شناسایی شود. بنابراین هدف پژوهش حاضر تعیین ابعاد تأثیرگذار بازاریابی تجربی بر تمایلات رفتاری هواداران است.روش‌شناسی: روش تحقیق توصیفی-همبستگی ...  بیشتر