تأثیر سرمایه‌گذاری برند بر وفاداری با میانجی‌گری اعتبار و آگاهی برند در هواداران باشگاه پرسپولیس تهران

شهرام شفیعی؛ امین رحیمی پردنجانی

دوره 8، شماره 3 ، آبان 1398، ، صفحه 104-116

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3789

چکیده
  هدف:  هدف از پژوهش حاضر بررسی‌ تأثیر سرمایه‌گذاری برند بر وفاداری با میانجی‌گری اعتبار و آگاهی برند در هواداران  باشگاه فوتبال پرسپولیس تهران بود.روش‌شناسی: روش تحقیق از نوع توصیفی – پیمایشی است. جامعه آماری شامل کلیه هواداران باشگاه پرسپولیس بود که با توجه به نامحدود بودن جامعه آماری و استفاده از نرم‌افزار اسمارت پی ال ...  بیشتر