تبیین اثر هویت‌پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران

حسن غلامی قاجاری؛ معصومه کلاته سیفری

دوره 8، شماره 4 ، دی 1398، ، صفحه 70-85

https://doi.org/10.22124/jsmd.2019.3810

چکیده
  هدف: هدف پژوهش تبیین اثر هویت‌پذیری و وفاداری هواداران بر نوید برند باشگاه فوتبال استقلال تهران بود.روش‌شناسی: این تحقیق از نوع همبستگی و کاربردی و مبتنی بر مدلسازی معادلات ساختاری بود که به شیوه میدانی اجرا شد. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه هواداران باشگاه استقلال تهران بود که در هفته سوم لیگ برتر 96-97 به ورزشگاه آزادی آمده بودند. حجم ...  بیشتر