رابطه علّی ویژگی‌های دموگرافیک گروه‌های مرجع با فرآیند تصمیم خرید مصرف‌کنندگان ورزشی با روش SEM-PLS

مریم یوسفی پاسکه؛ فرشاد تجاری؛ زینت نیک آئین

دوره 8، شماره 1 ، خرداد 1398، ، صفحه 176-190

https://doi.org/10.22124/jsmd.1970.3443

چکیده
  مقدمه: هدف این پژوهش طراحی مدل ویژگی­های دموگرافیک گروه­های مرجع و تأثیر آن بر فرآیند تصمیم خرید مصرف‌کنندگان ورزشی بود.روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی، از نظر ماهیت توصیفی- همبستگی است. جامعه آماری پژوهش کلیه دانشجویان تربیت‌بدنی دانشگاه­های استان گیلان بودند که نمونه آماری به صورت تصادفی طبقه­ای انتخاب شدند. جهت ...  بیشتر