آیا ارزش ویژه برند تیم‌های ملی قابلیت پیش بینی رفتار خرید تماشاگران را دارد؟ مطالعه ای بر روی تماشاگران ایرانی لیگ جهانی والیبال

شهناز بینا؛ علیرضا الهی؛ مرجان صفاری

دوره 9، شماره 1 ، اردیبهشت 1399، ، صفحه 172-185

https://doi.org/10.22124/jsmd.2020.4111

چکیده
  هدف:  سازمان­های ورزشی در دهه اخیر بر اهمیت توجه به رفتار خرید مشتریان توجه ویژه داشته­اند. در این میان توجه به متغیرهایی که می­تواند با رفتار خرید مشتریان ارتباط داشته باشد اهمیت یافته است.روش‌شناسی: در پژوهش حاضر به تعیین رابطه علی ارزش ویژه برند تیم­های ورزشی و رفتارخرید تماشاگران پرداخته شده است. بدین منظور پرسشنامه ...  بیشتر