ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان

مسعود فریدونی؛ معصومه کلاته سیفری

دوره 8، شماره 2 ، مرداد 1398، ، صفحه 91-100

https://doi.org/10.22124/jsmd.1970.3444

چکیده
  هدف: هدف اصلی از پژوهش حاضر، ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان باشگاه­های بدنسازی شهر تهران بود.روش‌شناسی: پژوهش حاضر از نظر روش گردآوری داده­ها توصیفی و از نظر هدف کاربردی بود که به شکل میدانی اجرا شد. جامعة آماری پژوهش شامل مشتریان باشگاه­های بدنسازی شهر تهران بودند که براساس نمونه­گیری ...  بیشتر