آ

ا

  • اداره کل ورزش و جوانان تحلیل عوامل مؤثر بر تحلیل رفتگی شغلی و استراتژی‌های مقابله با آن در کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]

  • ایران بررسی موانع اقتصادی خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]

  • ارزش ادراک‌شده بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 217-231]

  • ارزش ویژه برند مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]

  • استاندارد مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخر‌های سرپوشیده استان گیلان با استاندارد‌های ملی و بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]

  • استخر مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخر‌های سرپوشیده استان گیلان با استاندارد‌های ملی و بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]

  • استراتژی های مقابله تحلیل عوامل مؤثر بر تحلیل رفتگی شغلی و استراتژی‌های مقابله با آن در کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]

  • استرس بررسی عوامل استرس‌زای ورزشکاران تیم‌های منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]

  • استعدادیابی مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]

  • اعتماد بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]

  • اعضای هیأت علمی تعیین مؤلفه‌های بالندگی حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشکده‌های تربیت‌بدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]

  • ایمنی مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخر‌های سرپوشیده استان گیلان با استاندارد‌های ملی و بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]

  • انتظارات رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 231-245]

  • انضباط اخلاقی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]

  • انگیزش شرکت رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 231-245]

  • اوقات فراغت شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]

  • اولویت‌بندی شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 103-116]

ب

  • باشگاه­ فوتبال بررسی موانع اقتصادی خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]

  • باشگاه­های حرفه­ای فوتبال شناسایی حیطه‌ها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]

  • بالندگی تعیین مؤلفه‌های بالندگی حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشکده‌های تربیت‌بدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]

  • بالندگی حرفه‌ای تعیین مؤلفه‌های بالندگی حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشکده‌های تربیت‌بدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]

  • بخش خصوصی ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]

  • بخش خصوصی بررسی موانع اقتصادی خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]

  • برنامه‌ریزی راهبردی شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]

  • برندسازی شخصی تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]

  • برند ورزشی بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 217-231]

  • بهداشت مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخر‌های سرپوشیده استان گیلان با استاندارد‌های ملی و بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]

پ

  • پرسنل پزشکی نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنی‌سازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریت‌های پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]

  • پوشاک ورزشی مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]

ت

  • تأثیرپذیری نوستالژیک مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]

  • تبلیغات تحلیل فرآیند صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]

  • تبلیغات از طریق ورزش مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]

  • تجزیه و تحلیل سوات شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]

  • تحلیل پوششی داده­ها سنجش کارایی تیم‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 145-160]

  • تحلیل رفتگی شغلی تحلیل عوامل مؤثر بر تحلیل رفتگی شغلی و استراتژی‌های مقابله با آن در کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]

  • تحلیل عاملی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]

  • تحلیل عاملی تأییدی تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]

  • تصویر برند تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]

  • تعهد بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]

  • تماشاگران شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]

  • تمایل به بازگشت رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 169-184]

  • تیم­ فوتبال شخصیت برند تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]

  • تیم ملّی فوتبال بررسی ملّی‌گرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 178-192]

  • توانمندسازی بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]

  • توسعه فرهنگی بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]

  • تئوری داده‌بنیاد تحلیل فرآیند صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]

چ

  • چالش شناسایی حیطه‌ها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]

ح

  • حمایت ورزشی حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-84]

د

  • دلبستگی به برند حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-84]

ر

  • رسانه‌های جمعی بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]

  • رضایت بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]

  • رضایتمندی مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]

  • رضایت‌مندی رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 231-245]

  • رفتار مصرف‌کننده طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]

س

  • ساختار مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]

  • سازمان ورزش شهرداری تهران شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 103-116]

  • سرمایه‌گذاری ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]

ش

  • شخصیت برند شخصیت برند تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]

  • شخصیت نوستالژیک مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]

ص

  • صحه‌گذاری تحلیل فرآیند صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]

ع

  • عملکرد بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکت‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]

غ

  • غیر ورزشکار مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]

ف

  • فدراسیون شطرنج شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]

  • فرایند ها مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]

  • فرهنگی­-­ اخلاقی شناسایی حیطه‌ها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]

  • فرهنگ بازارگرایی بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکت‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]

  • فرهنگ بازارگرایی طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]

ق

  • قصد خرید مجدد مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]

  • قصد خرید مجدد بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 217-231]

ک

  • کارایی سنجش کارایی تیم‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 145-160]

  • کیفیت خدمات طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]

  • کیفیت خدمات مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]

  • کیفیت خدمات رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 169-184]

  • کیفیت خدمات رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 231-245]

گ

  • گردشگری چالش‌های توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 233-244]

  • گردشگران ورزشی رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 169-184]

  • گردشگری ورزشی چالش‌های توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 233-244]

ل

  • لیگ برتر بررسی موانع اقتصادی خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]

  • لیگ برتر ایران تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]

  • لیگ والیبال سنجش کارایی تیم‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 145-160]

م

  • مدیریت منابع انسانی تعیین مؤلفه‌های بالندگی حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشکده‌های تربیت‌بدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]

  • مدل AHP شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 103-116]

  • مسائل شخصی و اجتماعی بررسی عوامل استرس‌زای ورزشکاران تیم‌های منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]

  • مسئولیت اجتماعی شناسایی حیطه‌ها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]

  • مشارکت ورزشی نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنی‌سازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریت‌های پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]

  • مشتری مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]

  • ملّی‌گرایی بررسی ملّی‌گرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 178-192]

  • منطقه­ آزاد ارس چالش‌های توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 233-244]

  • موانع اقتصادی بررسی موانع اقتصادی خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]

  • موقعیت راهبردی شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]

ن

  • نیازسنجی مشاغل نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنی‌سازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریت‌های پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]

  • نتایج مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]

  • نیروی انسانی مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخر‌های سرپوشیده استان گیلان با استاندارد‌های ملی و بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]

  • نظم شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]

  • نگرش مشتری مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]

  • نوستالژی برانگیخته مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]

و

  • ورزش بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکت‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]

  • ورزش حرفه‌ای بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]

  • ورزش قهرمانی ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]

  • ورزشکار مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]

  • ورزشکار بررسی عوامل استرس‌زای ورزشکاران تیم‌های منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]

  • ورزشکاران حرفه­ای تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]

  • ورزشکار مشهور تحلیل فرآیند صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]

  • ورزش همگانی بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]

  • ورزش همگانی نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنی‌سازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریت‌های پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]

  • وفاداری تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]

  • وفاداری مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]

  • وفاداری مشتریان حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-84]

ه

  • هواداران بررسی ملّی‌گرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 178-192]

  • هواداران فوتبال تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]

  • هوادار ورزشی مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]

  • هویت تیمی تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]

  • هوشمندی بازار بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکت‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]

  • هوشمندی بازار طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]