ا

  • ارزش درک‌شده مطالعۀ نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراک‌شده در توسعۀ توجهات رفتاری مشتریان مجموعه‌های ورزشی خصوصی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 91-121]

  • استخر نقش اقدامات مدیریت خطر در کاهش دادخواهی‌ها در استخرهای شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 61-76]

  • اشتغال تحلیل وضعیت اشتغال فارغ‌التحصیلان رشتۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی ایران و تعیین جایگاه آنان بر اساس ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک(SPACEM) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]

  • اعتباریابی اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه نگرش نسبت به رایانه در دبیران تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 97-110]

  • اماکن ورزشی بررسی کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاه‌ها مبتنی بر مدل سِروکوال (مطالعۀ موردی: دانشگاه گیلان) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 65-83]

  • انتخاب دانش‌آموز بررسی اولویت درس تربیت‌بدنی در میان سایر دروس مقطع راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 73-89]

  • اولویت‌بندی دروس بررسی اولویت درس تربیت‌بدنی در میان سایر دروس مقطع راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 73-89]

ب

  • بازاریابی گردشگری ورزشی ارزیابی مهم‌ترین شاخص‌های موثر در توسعۀ بازاریابی گردشگری ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 31-45]

  • بلیت‌فروشی اینترنتی تحلیل و ارزیابی موانع پیاده‌سازی بلیت‌فروشی اینترنتی در لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 41-53]

ت

  • تبلیغات و بازاریابی عوامل موثر در توسعۀ گردشگری ورزش‌های آبی در شهرهای ساحلی مازندران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 19-30]

  • تحلیل محتوا وضعیت پوشش خبری ورزش کشتی در مطبوعات ورزشی منتخب در سه ماهۀ منتهی به المپیک 2008 پکن [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]

  • توجهات رفتاری مطالعۀ نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراک‌شده در توسعۀ توجهات رفتاری مشتریان مجموعه‌های ورزشی خصوصی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 91-121]

  • توسعۀ دوچرخه‌سواری مطالعۀ اکتشافی عوامل موثر بر توسعۀ دوچرخه‌سواری در شهر کرمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-60]

  • توسعۀ ورزش ملی طراحی الگوی ذینفع‌مداری وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر مشروعیت سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-17]

ج

  • جاذبه‌های گردشگری ارزیابی مهم‌ترین شاخص‌های موثر در توسعۀ بازاریابی گردشگری ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 31-45]

خ

  • خدمات ورزشی مطالعۀ نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراک‌شده در توسعۀ توجهات رفتاری مشتریان مجموعه‌های ورزشی خصوصی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 91-121]

د

  • دادخواهی نقش اقدامات مدیریت خطر در کاهش دادخواهی‌ها در استخرهای شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 61-76]

  • داوری فوتبال شناسایی زمینه‌های نوآوری در صنعت فوتبال مطالعۀ موردی: حوزۀ داوری [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 55-64]

ر

  • رشتۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی تحلیل وضعیت اشتغال فارغ‌التحصیلان رشتۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی ایران و تعیین جایگاه آنان بر اساس ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک(SPACEM) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]

  • رواسازی اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه نگرش نسبت به رایانه در دبیران تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 97-110]

  • رویداد ورزشی عوامل بازدارنده و سوق‌دهندۀ گردشگری ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 85-95]

ص

  • صنعت فوتبال شناسایی زمینه‌های نوآوری در صنعت فوتبال مطالعۀ موردی: حوزۀ داوری [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 55-64]

ع

  • عامل امکاناتیتسهیلاتی مطالعۀ اکتشافی عوامل موثر بر توسعۀ دوچرخه‌سواری در شهر کرمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-60]

  • عامل ایمنی مطالعۀ اکتشافی عوامل موثر بر توسعۀ دوچرخه‌سواری در شهر کرمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-60]

  • عامل انگیزشی مطالعۀ اکتشافی عوامل موثر بر توسعۀ دوچرخه‌سواری در شهر کرمان [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 47-60]

  • عوامل بازدارنده عوامل بازدارنده و سوق‌دهندۀ گردشگری ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 85-95]

  • عوامل سوق‌دهنده عوامل بازدارنده و سوق‌دهندۀ گردشگری ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 85-95]

ف

  • فرایند تحلیل سلسله‌مراتبی تحلیل و ارزیابی موانع پیاده‌سازی بلیت‌فروشی اینترنتی در لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 41-53]

ق

  • قابلیت مدیریت ذینفعان طراحی الگوی ذینفع‌مداری وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر مشروعیت سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-17]

ک

  • کیفیت تعاملی مطالعۀ نقش کیفیت تعاملی و ارزش ادراک‌شده در توسعۀ توجهات رفتاری مشتریان مجموعه‌های ورزشی خصوصی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 91-121]

  • کیفیت خدمات بررسی کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاه‌ها مبتنی بر مدل سِروکوال (مطالعۀ موردی: دانشگاه گیلان) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 65-83]

گ

  • گردشگری ورزشی عوامل بازدارنده و سوق‌دهندۀ گردشگری ورزشی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 85-95]

  • گردشگری ورزشی ارزیابی مهم‌ترین شاخص‌های موثر در توسعۀ بازاریابی گردشگری ورزشی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 31-45]

ل

  • لیگ برتر فوتبال تحلیل و ارزیابی موانع پیاده‌سازی بلیت‌فروشی اینترنتی در لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 41-53]

م

  • ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک تحلیل وضعیت اشتغال فارغ‌التحصیلان رشتۀ تربیت‌بدنی و علوم ورزشی ایران و تعیین جایگاه آنان بر اساس ماتریس ارزیابی موقعیت و اقدام استراتژیک(SPACEM) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 1-19]

  • مدیریت عوامل موثر در توسعۀ گردشگری ورزش‌های آبی در شهرهای ساحلی مازندران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 19-30]

  • مدیریت خطر نقش اقدامات مدیریت خطر در کاهش دادخواهی‌ها در استخرهای شهر تهران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 61-76]

  • مدیریت ذینفعان طراحی الگوی ذینفع‌مداری وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر مشروعیت سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-17]

  • مدل سِروکوال بررسی کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاه‌ها مبتنی بر مدل سِروکوال (مطالعۀ موردی: دانشگاه گیلان) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 65-83]

  • مطبوعات ورزشی وضعیت پوشش خبری ورزش کشتی در مطبوعات ورزشی منتخب در سه ماهۀ منتهی به المپیک 2008 پکن [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]

  • موانع پیاده‌سازی تحلیل و ارزیابی موانع پیاده‌سازی بلیت‌فروشی اینترنتی در لیگ برتر فوتبال ایران با استفاده از فرایند تحلیل سلسله مراتبی (AHP) [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 41-53]

  • موقعیت درس تربیت‌بدنی بررسی اولویت درس تربیت‌بدنی در میان سایر دروس مقطع راهنمایی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 73-89]

ن

  • نگرش نسبت به رایانه اعتباریابی و رواسازی پرسشنامه نگرش نسبت به رایانه در دبیران تربیت بدنی [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 97-110]

  • نوآوری شناسایی زمینه‌های نوآوری در صنعت فوتبال مطالعۀ موردی: حوزۀ داوری [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 55-64]

  • نوآوری تکنولوژیک شناسایی زمینه‌های نوآوری در صنعت فوتبال مطالعۀ موردی: حوزۀ داوری [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 55-64]

و

  • ورزش کشتی وضعیت پوشش خبری ورزش کشتی در مطبوعات ورزشی منتخب در سه ماهۀ منتهی به المپیک 2008 پکن [دوره 2، شماره 1، 1392، صفحه 21-40]

  • ورزش‌های آبی عوامل موثر در توسعۀ گردشگری ورزش‌های آبی در شهرهای ساحلی مازندران [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 19-30]

  • وزارت ورزش و جوانان طراحی الگوی ذینفع‌مداری وزارت ورزش و جوانان با تاکید بر مشروعیت سازمانی [دوره 2، شماره 2، 1392، صفحه 1-17]