آ

  • آقایی، نجف شناسایی حیطه‌ها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]

  • آل‌طه، سید حسن حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-84]

ا

  • احسانی، محمد طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]

  • احسانی، محمد تحلیل فرآیند صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]

  • ایرج پور، علیرضا بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]

  • ارسلان، محسن شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 103-116]

  • اسدی دستجردی، حسن تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]

  • اسمعیلی، محسن طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]

  • اصغری جعفرآبادی، محمد شخصیت برند تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]

  • افروزه، محمد صادق شناسایی حیطه‌ها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]

  • اکبری، محسن حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-84]

  • اکبرزاده، بهزاد بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 217-231]

  • الهی، علیرضا مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]

  • امیری، مجتبی تحلیل فرآیند صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]

ب

  • باقری، هادی تحلیل فرآیند صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]

  • بنار، نوشین مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]

  • بنسبردی، علی شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]

ج

  • جابری، اکبر تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]

  • جهانی راد، زینب سنجش کارایی تیم‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 145-160]

  • جهانی راد، نرگس بررسی عوامل استرس‌زای ورزشکاران تیم‌های منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]

ح

  • حمیدی، مهرزاد شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 103-116]

خ

  • خبیری، محمد شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]

  • خیری شجاعی، محمد چالش‌های توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 233-244]

  • خزائی پول، جواد تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]

  • خطیب‌زاده، مهدی رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 169-184]

  • خلیلی فر، علی اصغر بررسی ملّی‌گرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 178-192]

  • خلیلی فر، محمدرضا مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخر‌های سرپوشیده استان گیلان با استاندارد‌های ملی و بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]

د

  • دباغ رضاییه، فرامرز بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]

  • درویشی، ابوالفضل بررسی ملّی‌گرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 178-192]

  • دلدار، ابراهیم بررسی موانع اقتصادی خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]

  • دوستی، مرتضی بررسی ملّی‌گرایی هواداران تیم ملّی فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 178-192]

ر

  • ریحانی، محمد بررسی عوامل استرس‌زای ورزشکاران تیم‌های منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]

  • رحمتی، محمدمهدی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]

  • رضائی صوفی، مرتضی بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکت‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]

  • رمضانی‌نژاد، رحیم بررسی عوامل استرس‌زای ورزشکاران تیم‌های منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]

س

  • سیاوشی، محمد تعیین مؤلفه‌های بالندگی حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشکده‌های تربیت‌بدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]

  • سجادی، سیدنصراله شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]

  • سجادی هزاره، سید حمید نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنی‌سازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریت‌های پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]

  • سیدعامری، میرحسن بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]

  • سید عامری، میرحسن تحلیل عوامل مؤثر بر تحلیل رفتگی شغلی و استراتژی‌های مقابله با آن در کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]

  • سعیدی، تهمینه نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنی‌سازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریت‌های پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]

ش

  • شبانی، سپیده مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخر‌های سرپوشیده استان گیلان با استاندارد‌های ملی و بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]

  • شیرمحمدزاده، محسن بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]

  • شعبانی بهار، غلامرضا تعیین مؤلفه‌های بالندگی حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشکده‌های تربیت‌بدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]

  • شفایی، لیلا شخصیت برند تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]

  • شفیعی، شهرام مقایسه وضعیت بهداشت و ایمنی استخر‌های سرپوشیده استان گیلان با استاندارد‌های ملی و بین‌المللی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 161-176]

ص

  • صراحی، دل‌آرام نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنی‌سازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریت‌های پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]

  • صفار، یاسر تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]

  • صفاری، مرجان مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]

  • صفاری، مرجان شناسایی حیطه‌ها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]

  • صفری تکیه، شیوا مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]

  • صفرزاده، محمد شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]

ع

  • عیدی، حسین مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]

  • عسکریان، فریبا بررسی رابطه بین ارزش ادراک‌شده برندهای ورزشی و قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 217-231]

  • عسکریان، فریبا چالش‌های توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 233-244]

  • عظیم زاده، سید مرتضی تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]

غ

  • غفوری، فرزاد بررسی موانع اقتصادی خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]

ف

  • فتحی، فرهاد مدل ساختاری تأثیر نوستالژی بر تمایل به خرید هواداران فوتبال [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 185-200]

  • فرازیانی، فاتح ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]

  • فراهانی، ابوالفضل بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکت‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]

  • فراهانی، ابوالفضل تعیین مؤلفه‌های بالندگی حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشکده‌های تربیت‌بدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]

  • فراهانی، ابوالفضل فراهانی ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]

ق

  • قاسم زاده، ابوالفضل بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]

  • قائم‌مقامی، احسان شناسایی و تدوین راهبردهای فدراسیون شطرنج جمهوری اسلامی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 17-33]

  • قره، محمد علی تعیین مؤلفه‌های بالندگی حرفه‌ای اعضای هیأت علمی دانشکده‌های تربیت‌بدنی کشور و سنجش برازش آن [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 109-126]

ک

  • کارگر، غلامعلی بررسی موانع اقتصادی خصوصی‌سازی باشگاه‌های لیگ حرفه‌ای فوتبال کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 53-68]

  • کاشف، سید محمد بررسی پیشایندها و پیامدهای توانمندسازی روان شناختی کارکنان ادارات ورزش و جوانان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 248-261]

  • کافی، سید موسی بررسی عوامل استرس‌زای ورزشکاران تیم‌های منتخب ملی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 127-145]

  • کریمی، فاطمه رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 231-245]

  • کشاورز، لقمان ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]

  • کفاش‌پور، آذر تحلیل عوامل مؤثر در شکل‌دهی تصویر برند ورزشکاران حرفه‌ای [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 85-102]

  • کوزه‌چیان، هاشم طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]

  • کوزه‌چیان، هاشم رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 169-184]

  • کوزه‌چیان، هاشم تحلیل فرآیند صحه‌گذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری داده‌بنیاد [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 91-107]

گ

  • گوهررستمی، حمیدرضا مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]

م

  • متکلمی، بهناز نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنی‌سازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریت‌های پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]

  • مجرد، ناهید بررسی نقش رسانه های جمعی در توسعه فرهنگی ورزش همگانی و حرفه ای کشور [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 36-52]

  • محرم زاده، مهرداد تحلیل عوامل مؤثر بر تحلیل رفتگی شغلی و استراتژی‌های مقابله با آن در کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]

  • میرکاظمی، سیده عذرا سنجش کارایی تیم‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 145-160]

  • مظفری، سید امیر احمد شناسایی حیطه‌ها و عوامل موثر بر مسئولیت اجتماعی باشگاه‌های حرفه‌‌ای فوتبال ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 69-89]

  • مظلومی سوینی، فرزانه تاثیر ابعاد هویت برند تیمی بر وفاداری رفتاری هواداران فوتبال در لیگ برتر ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 1-18]

  • معماری، ژاله شخصیت برند تیم‌های منتخب لیگ برتر فوتبال ایران تبیین ابعاد و ارائه مدل مسیری [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 117-136]

  • ملک اخلاق، اسماعیل حمایت ورزشی و تأثیر آن بر دلبستگی به برند و وفاداری مشتریان: مطالعه تیم والیبال کاله [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 65-84]

  • مهرعلی تبار، حکیمه مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 153-168]

  • موسوی جهرمی، یگانه ارائه مدلی از عوامل جذب سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در ورزش قهرمانی ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 195-211]

ن

  • نژاد سجادی، سید احمد شناسایی و اولویت‌بندی مناظر و استراتژی‌های سازمان ورزش شهرداری تهران با استفاده از مدل AHP [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 103-116]

  • نظری، فرهاد مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]

  • نیک آئین، زینت نیازسنجی از مشاغل حوزه نظام سلامت جهت غنی‌سازی با فعالیت ورزشی: مطالعه موردی فوریت‌های پزشکی استان گیلان [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 211-230]

  • نیک نهاد، صفوره سنجش کارایی تیم‌های لیگ برتر والیبال مردان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 145-160]

  • نوربخش، پریوش رابطه انتظارات، کیفیت خدمات و رضایت‌مندی با انگیزش شرکت بانوان در باشگاه‌های بدنسازی [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 231-245]

و

  • وحدانی، محسن تحلیل عوامل مؤثر بر تحلیل رفتگی شغلی و استراتژی‌های مقابله با آن در کارکنان ادارات کل ورزش و جوانان ایران [دوره 5، شماره 2، 1395، صفحه 1-16]

ه

  • همتی نژاد، مهرعلی شناسایی و اولویت‌بندی عوامل مؤثر بر حضور تماشاگران در مسابقات لیگ برتر بسکتبال ایران [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 36-50]

  • هنری، حبیب طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 137-152]

  • هنرور، افشار رابطه ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 169-184]

ی

  • یاراحمدی، جلال بررسی نقش بازارگرایی بر هوشمندی بازار در شرکت‌های ورزشی [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 51-64]

  • یاوری، یوسف چالش‌های توسعه گردشگری ورزشی منطقه آزاد ارس با تاکید بر نظرات مدیران و کارشناسان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 233-244]

  • یوسفی، بهرام مقایسه و تعیین اولویت عوامل ارزیابی کیفیت سیستم توسعه استعدادیابی ورزشی از منظر ذینفعان [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 19-35]

  • یوسفی، بهرام مقایسه ابعاد ارزش ویژه برند در بین مشتریان پوشاک ورزشی (مطالعه موردی : برند آدیداس) [دوره 5، شماره 1، 1395، صفحه 201-216]