دوره 14 (1404)
دوره 13 (1403)
دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = لیگ برتر فوتبال ایران
تعداد مقالات: 3
بررسی وضعیت تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران (مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران)
دوره 7، شماره 2 ، مرداد 1397، ، صفحه 88-100
چکیده
هدف: هدف از انجام این تحقیق بررسی وضعیت تاکتیکهای بازاریابی ارتباطی باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران ( مطالعه موردی: باشگاه فوتبال استقلال تهران) بود.روششناسی: پژوهش حاضر از نوع تحقیقات توصیفی- پیمایشی میباشد. جامعه این تحقیق را کلیه هواداران باشگاه استقلال تهران تشکیل دادند که تعداد 366 نفر از آن ها به عنوان نمونه ... بیشترتاثیر ابعاد بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 7، شماره 1 ، خرداد 1397، ، صفحه 140-152
چکیده
هدف: هدف این پژوهش بررسی تاثیر بازاریابی حسی بر افزایش هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران است.روششناسی: پژوهش حاضر کاربردی و از نظر گردآوری دادهها، توصیفی از نوع همبستگی است. جامعه آماری پژوهش را تمام هواداران باشگاههای لیگ برتر فوتبال تشکیل میدادند. حجم نمونه 210 نفر از هواداران باشگاههای لیگ برتر انتخاب شدند ... بیشترتحلیل عوامل مؤثر بر رضایت و حضور تماشاگران در ورزشگاههای لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 3، شماره 2 ، آذر 1393، ، صفحه 63-75