کلیدواژه‌ها = کیفیت خدمات
تعداد مقالات: 11
1. تعیین عوامل موثر بر کیفیت خدمات استادیوم آزادی از دیدگاه تماشاگران

دوره 7، شماره 3، پاییز 1397، صفحه 58-68

مهدی خطیب زاده؛ هاشم کوزه چیان؛ افشار هنرور؛ حسین صادقی سقدل


2. مطالعه کیفیت خدمات دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه گیلان از دیدگاه دانشجویان تحصیلات تکمیلی

دوره 7، شماره 2، تابستان 1397، صفحه 113-130

مهرعلی همتی نژاد؛ محمدحسن قلی زاده؛ سپیده شبانی


3. تحلیل گسترش عملکرد کیفیت در دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه خوارزمی برمبنای مدل سروکوال

دوره 6، شماره 2، پاییز 1396، صفحه 47-69

محمود فاضل بخششی؛ نجف آقایی؛ حسین ا کبری یزدی


4. ارتباط ادراک از کیفیت خدمات با رضایتمندی و تمایل به بازگشت گردشگران ورزشی حاضر در شهرآورد استقلال و پرسپولیس

دوره 6، شماره 1، تابستان 1396، صفحه 190-204

مهدی خطیب زاده؛ هاشم کوزه چیان؛ افشار هنرور؛ حسین صادقی سقدل


6. طراحی مدل تاثیر بازارگرایی بر رفتار آتی مشتریان در مجموعه‌های تفریحی‌ورزشی آبی با توجه به کیفیت خدمات

دوره 5، شماره 1، بهار 1395، صفحه 137-152

محسن اسمعیلی؛ محمد احسانی؛ هاشم کوزه‌چیان؛ حبیب هنری


7. مقایسه نگرش و رفتار مشتریان نسبت به خدمات مراکز آمادگی جسمانی شهر رشت

دوره 5، شماره 1، بهار 1395، صفحه 153-168

نوشین بنار؛ حمیدرضا گوهررستمی؛ حکیمه مهرعلی تبار


9. طراحی مدل رضایت‌ شرکت‌کنندگان در ایستگاه‌های تندرستی پارک‌های شهر تهران

دوره 4، شماره 2، پاییز 1394، صفحه 42-56

حمیدرضا گوهر رستمی؛ سید مرتضی عظیم زاده


10. رابطۀ بین کیفیت خدمات استخرهای شنا با رضایت‌مندی و وفاداری مشتریان به قصد حضور آتی آنان (مطالعه موردی استان مازندران)

دوره 3، شماره 2، پاییز 1393، صفحه 77-90

اسماعیل شریفیان؛ وحید ساعت‌چیان؛ مسعود یمینی فیروز؛ منصور فیروزی؛ زینب محمدعلی نسب


11. بررسی کیفیت خدمات اماکن ورزشی دانشگاه‌ها مبتنی بر مدل سِروکوال (مطالعۀ موردی: دانشگاه گیلان)

دوره 2، شماره 1، بهار 1392، صفحه 65-83

محمد رحیم رمضانیان؛ رسول فرجی؛ فرهاد خوشنویس؛ کاظم دانش ثانی