دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = بازاریابی ورزشی
تعداد مقالات: 7
ارائه چارچوب مفهومی برای تحلیل بازاریابی اخلاقی در صنعت تولیدی ورزش کشور
دوره 10، شماره 3، مهر 1400، صفحه 41-50
تأثیر خصوصیسازی و تبلیغات بر درآمدزایی باشگاههای ورزشی استان اردبیل
دوره 9، شماره 1، اردیبهشت 1399، صفحه 188-204
توسعه مدل مدیریت برند باشگاه های لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 8، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 130-141
ارائه مدلی از تاثیر تجربه و آگاهی از برند بر عشق به برند و قصد مشتریان
دوره 8، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 91-100
کدامیک از انواع وفاداری نگرشی یا رفتاری پیشبین مناسبتری برای رفتار خرید تماشاگران تیم تراکتورسازی است؟
دوره 6، شماره 2، آبان 1396، صفحه 71-85
بازاریابی در باشگاههای خصوصی و دولتی آمادگی جسمانی و ایروبیک: نقش کیفیت خدمات، رضایتمندی و وفاداری مشتریان
دوره 3، شماره 1، فروردین 1393، صفحه 1-13
طرّاحی مدل انتخاب حمایت ورزشی در ایران
دوره 1، شماره 1، فروردین 1391، صفحه 75-86