دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = بازاریابی
تعداد مقالات: 4
مدیریت بلیت فروشی: تحلیل عوامل مؤثر بلیت فروشی لیگ برتر فوتبال ایران
دوره 8، شماره 4، دی 1398، صفحه 88-104
طراحی الگوی آمیخته بازاریابی لیگ برتر فوتسال بانوان با تأکید بر عوامل محیطی و راهبردهای عمومی پورتر
دوره 8، شماره 2، مرداد 1398، صفحه 176-189
تدوین استراتژیهای بازاریابی فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران
دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 18-39
طراحی مدل معادلات ساختاری تصویر تیم و هویت تیمی هواداران در صنعت ورزش
دوره 7، شماره 3، آبان 1397، صفحه 1-16