دوره 12 (1402)
دوره 11 (1401)
دوره 10 (1400)
دوره 9 (1399)
دوره 8 (1398)
دوره 7 (1397)
دوره 6 (1396)
دوره 5 (1395)
دوره 4 (1394)
دوره 3 (1393)
دوره 2 (1392)
دوره 1 (1391)
کلیدواژهها = %D8%B5%D8%AD%D9%87%E2%80%8C%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1%DB%8C
تعداد مقالات: 3
ارزیابی عوامل مؤثر بر پذیرش ورزشکاران صحهگذار محصولات از دیدگاه مشتریان
دوره 7، شماره 4، بهمن 1397، صفحه 90-104
ارتباط تجانس ورزشکار و محصول در فرآیند صحهگذاری مصرف محصول ورزشی با استفاده از مدل معادلات ساختاری (بررسی موردی فروشگاههای علی دایی)
دوره 7، شماره 1، خرداد 1397، صفحه 126-138
تحلیل فرآیند صحهگذاری ورزشکاران ایرانی با استفاده از تئوری دادهبنیاد
دوره 5، شماره 2، آذر 1395، صفحه 91-107